ja ser det snöööaaa

Imorse när jag vaknade var det vitt ute! Åh, så mysigt!! Var ju tvungen att ta kort på min numera vita bil ;) haha!



Som ni ser var det inte jättemkt snö! Men för att vara här i Göteborg är det faktiskt endel!
Fabio trodde nog att det var värsta vintern ute efter vad jag sa till honom:
- det är jättemkt snö ute!

Ibland får man överdriva!!

Nu måste jag duscha och städa. Det ser förjävligt ut här hemma! Och jag är skitig och äcklig i håret... Petra kommer hit senare så nu måste jag sätta igång.
På med lite Colbie Caillat och Leona Lewis så blir städningen direkt mycket roligare!!

Kommentarer
Postat av: sara

tilding du skulle se här!! jag skämtar inte det har snöat i typ 2 dygn nu hur mycket som helst!! wiiiie!

2008-11-24 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback