en dag nämre...

Då var det söndag igen!
Ännu en dag nämre julen.. så får jag tänka nu för tiden! :)
Längtar riktigt mycket till julen faktiskt! Speciellt efter Grönkål och Skinka med senap! :) Så otroligt gooooott! Hela julbordet är gott...





Bion igår var helt okej. Ingen super film men heller inte dålig!
Invigde min pälsjacka igår också. Älskar den! Den håller värmen riktigt bra... trots att det blåste ordentligt igår så frös jag inte! Toppen!! :)

Har suttit och funderar på om jag ska till gymmet, men jag tror jag struntar i det och lägger mig i sängen och kollar på lite serier istället! Betydligt mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag såg i ett inlägg att du gått ner många kilo. kan du inte skriva ett inlägg om hur du gjort. mat, träning osv. =)

Måste säga att du är väldigt duktig som lyckats!

Kram!

2008-11-17 @ 18:36:32
Postat av: Mathilda

Carro: Det hade jag gärna gjort... men jag vet faktiskt inte själv varför jag har gick ner riktigt! :) Mer träning och mindre mat helt enkelt! :)

Postat av: Ingrid

Sötis! Såg att jag blivit utmanad. Ska lägga upp samma i min blogg, måste bara komma på 7 olika saker först. Hur är allt med dig annars? Kram

2008-11-19 @ 00:50:55
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback