det ni! ;)

Nu gott folk ska ni få se vad jag sysslar med.....Tadaaa:



Jag stryker!
Okej, det där var ganska inte sant. Det är inte så att jag står och stryker hela min garderob... vilket säkert skulle behövas. Utan jag stryker.. eller snarare strök.. det jag har på mig just nu. Ett par baggyjeans och ett linne!
Tänkte bara visa att jag faktiskt stryker... för det händer verkligen inte varje dag!

Och jaa.. jag ska bädda sängen! Har bara inte hunnit.... Hunnit kanske inte var rätt ord, men jag har haft annat för mig helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas imorgon, så snabba ryck nu!

2008-11-12 @ 12:48:26
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback