7 saker du inte visste om mig

Jag har blivit utmanad av Miscela!

Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer sju saker ni (kanske) inte visste om mig:

1. Jag har varit med i ett stort reportage i Veckorevyn!
2. Jag har en väääldigt intim piercing
3. Jag har gått ner drygt 15kg på 2år
4. För ca ett år sen tog jag av mig mina bruna linser efter att ha användt dom dygnet runt (!)
i några år. Jag klarade inte av att se mig själv i mina otroligt blå ögon!
6. När jag var liten (välidgt liten) var jag en riktig busunge. Stal pengar från mina föräldrars
företag och köpte godis för dom, som jag och en kompis senare gömde oss i skogen för att äta!
7. För 1,5 år sedan förstorade jag läpparna. Så här såg dom ut!


Jag utmanar: EmelieJeeena, Petra, Agnes, Ingrid Kling, Sara, Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback