Kamelgubben!

Var vääldigt bakis idag när jag vaknade... gick inte upp förens vid 1.. så jag missade både min tvättid och några goa timmar på stranden ;)
Men vid 2 var vi där.. åkte till Näset idag! Omväxling förnöjer :) och det gjorde det faktiskt. Hade en sjukt bra dag på stranden.
Gick upp på en brygga och Erica fick för sig att hon skulle dyka/hoppa i.. men hon vågade inte. Men tillslut blev både hon och jag iputtade av några killar...hmm...

Well.. sen träffade vi väärldens skönaste gubbe. Han gick och plockade skräp på stranden. Sen kom han fram till oss och frågade om vi ville ha kaffe. haha... det ville vi såklart. Så 2minuter senare kommer han ut med en bricka med kaffe, mjölk, socker och hela rubbet. så jävla söt. Alla stirrade som fan. haha.
Förmodligen kom han fram för att vi var dom enda tjejerna på hela stranden som solade topless.. haha men ändå. Han sa att det inte berodde på det men man vet ju inte :)
Sen efter ett tag kom han ut med melon till oss som han skar upp och allt. Så jävla söt.
Han satt och tjöta med oss ett tag och visade bilder på hans rika kompis från Dubai som skulle komma hit nästa vecka. Han tyckte vi skulle träffa honom och utnyttja honom.. haha men nää ja tror inte det.
Iallafall. Han var söt.
Sen när han skulle gå så kom han med 2 glassar till oss! haha!
Skön gubbe!
Vi kallar honom Kamelgubben.. för han snackade massa och visade bilder på kameler.. haha!
Jo förresten..vi fick varsin melon också som vi kunde ta med hem. Asgott!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback