en liten lista!

Vad gjorde du igår: Jag var i stan med syster, senare uppe i Skatås för lite träning ute i det gröna :)
Vad gör du idag: Har precis tränat, ätit och ska alldeles strax duscha. Sen ska jag iväg på lite grillpartaj ikväll!
Vad gör du imorgon: Imorgon ligger jag förhoppningsvis på stranden och steker, toppless förhoppningsvis :)

Senaste måltiden:
Nudlar!
Senaste drycken: vatten
Senaste telefonsamtal: Med Erica för 2,5 timma sen

Längsta period du varit singel:
Om ja inte räknar med oseriösa förhållanden när man var barn, så är det väl från det att ja föddes tills ja var 15! 15 år alltså! :)
Kortaste period du varit singel: Hmm... ett halv år?

När började du använda smink:
tror jag gick i 6an.. hur gammal är man då? 12?
När började du använda BH: säkert 11, 12 något. kommer man ihåg sånt?
Första gången du använde string: Jag minns att ja fick låna min systers enda par en gång, för jag hade ett par vita byxor på mig. Då var vi inte gamla. Men kanske... 12, 13?

Senaste kramen: hm... igår
Senaste kyssen: för 12 dagar sen! :)
Senast du hade sex: det var med den
HÄR snyggingen ;) såklart!!

Beskriv dig själv med tre ord: helt galet förälskad ;)
Beskriv ditt rum/lägenhet med tre ord: rosa, litet, mysigt
Beskriv din stil med tre ord: Rosa, klänning, klackar ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback