ny vecka!

Måndag, och ny vecka!
Härligt. Ska bara jobba 2 dagar denna veckan, så det är skönt!!

Just nu sitter jag och dricker kaffe! Efter det ska jag rensa ur min garderob lite och se om jag hittar lite kläder som jag kan sälja, behöver julklappspengar! ;)

Igår var jag och Baby i stan! Hittade ett par "jeans" leggins igår som jag verkligen vill ha! Älskade dom. Tjatade om dom hela dagen igår efter vi hade sett dom... så jag hoppas verkligen att Fabio fattar vinken! ;)
Han har lite svårt för att komma på vad han ska köpa till mig i julklapp! Så jag har lovat honom att jag inte ska köpa något mer innan jul! För han vet hur jag funkar, jag köper allt jag vill ha, och då blir det extra svårt för honom att köpa julklappar.
Så får jag inte dom nu så kommer jag nog bli himla besviken! ;)


Kommentarer
Postat av: lööda

haha,stackars våra pöjkar. sulan sa precis så till mej igår: att ja inte får köpa nåt nu för då vet han inte vad han vågar köpa o inte, haha! visade massa saker ja ville ha i söndags när vi var på a6 så han skulle få lite heta tips! ;)

fan, jobbigt med shoppingförbud!

2008-12-01 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback