My day!

Idag var tanken att jag skulle hinna med en massa innan jobbet...
Tvätta, träna, posta paket m.m. Men så blev det inte... somnade rätt sent igår, så jag kom inte upp i tid.
Så jag hann bara med träningen.. Får tvätta en annan dag helt enkelt! Har visserligen nästan inga trosor och strumpor rena... men det löser sig alltid. I värsta fall är det bara att köpa nya! :)

Varit en lugn kväll på jobbet idag igen... börjat läsa en ny bok, "Väninnan" med Denise Rudberg! Riktigt bra, så tiden går fort. :)
Förstår inte att jag alltid lyckas hitta så slappa jobb... detta är andra jobbet jag har där jag kan sitta och läsa och softa hela (nästan) arbetspasset. Perfekt! ;)

Nu efter jobbet har jag inte gjort så mycket...
Ätit.. kollat på senaste Gossip Girl (sjuuuukt bra) och målat mina naglar. Tröttnat på rosa. Nu fick det bli fransk manikyr igen... och dessutom fick jag klippa dom (bita av dom) en bra bit. Dom var för långa och höll på att gå av...


Nu - 90210

Kommentarer
Postat av: Birran

Den boken har jag läst :) As bra =)

2008-12-13 @ 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback