Julafton!

Hej allihopa.
Nu har vi precis kommit hem från allt julfirande!
Har varit en bra och mysig dag. Först hos farmor, sen kyrkan och sen till mormor och morfar... men jag blir alltid lika trött på slutet...

Fått mkt fina julklappar och det som jag mest blev glad över var nog min kamera som jag fick. Så nu kan jag lägga in massor av bilder på bloggen framöver som kommer vara betydligt bättre än vad dom brukar vara. Har ju bara använt min mobilkamera innan!

Här kommer lite bilder från kvällen! Tagna med min nya kamera så klart! ;)
Har inga bilder från dagen, dom är på min systers kamera. Så dom kommer kanske imorgon eller nått :)


Så här såg jag ut idag!


Jag, syster och bror


Härliga Morfar, hahaha!


Hälften av oss


Jag och min kära bror



Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback