Fullt upp!

Jag är väldigt dålig på att uppdatera, jag vet. Men jag har faktiskt haft en hel del att göra på sistone så jag har inte direkt hunnit eller haft lust...
Så vad har jag egentligen gjort!? Har jobbat mycket... och så har jag varit på stan massor... blir bara mer och mer julklappar hela tiden, men nu får det vara nog!
Längtar sjukt mycket tills nästa vecka nu! Men nu är det inte långt kvar... och tiden kommer gå snabbt!
Imorgon ska jag jobba på dagen, sen på kvällen ska jag, Fabio, Emelie och Pelle till Jul på Liseberg! Kommer bli mysigt. Kan behöva få ytterligare lite julkänsla! :)
På söndag ska jag hem till Emelie och slå in julklappar... och så ska vi slinga håret på varandra! På måndag ska jag jobba... och på tisdag åker jag hem till kära Smålandsstenar till älskade mami och papi... och Alexander såklart! :)
Ser nog mest framemot juldagen när Fabio kommer ner till oss! Ska bli kul och se vad han tycker om sina julklappar! Jag är nöjd med dom, men får se om han blir det! ;)

Ikväll har jag och Fabio varit på bio! Såg Twilight! Var helt okej!

Igår såg jag, Fabio och Taj en annan bra film! Felon! Den var riktigt bra... tydligen verklighetsbaserad hörde jag nu efteråt. Det gör alltid filmer lite extra bra! :)

Nä nu måste jag snart sova! Upp tidigt imorgon och jobba... kan visserligen sova nån timma på jobbet, men jag måste ju se till att komma till jobbet först! :)


Kommentarer
Postat av: Taj

Vah! Var inte twilight bara "AS" BRA!.. Jag kanske gjorde alldeles för stort ståhej när jag berättade om filmen =( hahah

2008-12-20 @ 13:13:53
Postat av: Mathilda

Taj: haha ja du gjorde nog det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback