Fatburner

Jag blev inte speciellt imponerad av H&Ms Vårkollektion, och tur var väl det! :)

Fabio ringde mig innan och sa att han hade köpt en grej till mig som jag gärna ville testa på! (men kände att jag inte ville lägga de pengarna på det just nu)
Body Science Fatburner 180 tablBody Science Fatburner heter det och är tabletter man tar som sätter igång fettförbränningen och leder till att man snabbt blir av med fettet i de vanliga problemområdena som tex mage, lår och rumpa. Bra va? Dessutom är det uppiggande så man orkar mer!
Hur bra som helst. Så snällt av honom! :)

Nä nu ska jag se Prison Break! Och jag struntar i godiset! Det är ju faktiskt nyår snart, och jag vill gärna komma i min klänning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback