början eller slutet?!?

Jag är lite ledsen, det känns lite som om julen är över även fast den inte ens har börjat!! Detta beror nämligen på att jag har köpt och är klar med alla julklappar. Jag älskar att köpa julklappar. Det är helt klart höjdpunkten med julen! Jag vill egentligen bara köpa mer, mer, mer...
Men tyvärr så tillåter inte min plånbok att jag köper mer nu!
MEN, som tur är fyller min älskling år om inte ens en månad. Så jag kommer få köpa presenter snart igen! ;) Helt underbart. Sen firar vi ju ett år dagen efter han fyller år dessutom, kan inte bli mycket bättre! :)


Här är ungefär häflten av mina juklappar... och ja.. de flesta är till Fabio! :)


Nu måste jag verkligen lägga mig, även fast jag inte alls är trött. Men jag ska jobba imorgon så jag måste upp om inte ens 6 timmar! Längtar tills efter jobbet imorgon... jäklar vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback