Söndag

Då var det söndag. Egentligen så bryr jag mig inte om vad det är för dag nu för tiden eftersom jag ändå är ledig varje dag :) Men idag är en extra tråkig dag, precis som en söndag brukar vara... Baby börjar jobbet inatt och det innebär mycket mindre tid med honom... inte så kul.

Igår när jag kom hem från stan slocknade jag i soffan i en timma. Det behövdes verkligen!
Sen kom baby och hämtade mig så åkte vi till hans kusin som hade lite födelsedagspartaj, kul kul! Sen åkte vi, plus hans andra kusin och hennes kille till Slottsskogen och skulle spela minigolf, men det var stängt. Då åkte vi till Starbowling och tänkte bowla, men det fanns inga lediga banor... så till slut åkte vi och spelade biljard. Det var kul :)

Somnade rätt sent inatt så jag sov till 15.00 idag... inte bra. Kommer ha svårt för att somna inatt igen! Jävla skit!
Ska försöka fixa sömnpiller eller nått. Haha mamma skulle nog skratta om hon hörde att JAG behöver sömnpiller.. :)

Nu ska jag ta en snabb dusch sen ska jag en runda till Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback