Sömnproblem!!!

Jag har seriöa sömnproblem! Jag kan verkligen inte sova! Jag får panik på riktigt snart!!!
Va faan... jag måste upp om 4h och jag har inte ens somnat än! Jag får ännu mer panik av att bara ligga i sängen och försöka sova i flera timmar... det går inte! Någon som har något förslag på vad jag ska göra för att somna?
Jag har iallafall gett upp för idag... jag skiter i att sova idag. Så är jag garanterat trött imorgonkväll (ikväll) iallafall!... så då kanske jag kan sova då!
Inte nog med det så har jag blivit riktigt förkyld också.... och jag har nackspärr... och ont i benen... och i halsen!

Jaha, vad ska man göra nu då!?


Update: Jag är ju trött som faaan! Jag ger det ett sista försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback