som ett spöke

Jag fattar inte!! Jag vill inte fatta åtminstone... för 2 veckor sedan var jag riktigt jävla brun, efter att ha pressat hela dagarna i 10dar! Och nu... 2 ynka veckor senare ser jag ut som ett lik! Åtminstone i ansiktet... jag kan inte gå ut utan solpuder nu, det går inte... jag skulle skrämma livet på folket som såg mig.


Stackars Fabio som behöver stå ut med mig osminkad på helgerna, han måste ju bli livrädd när han vaknar upp och undra vad det är för skabbigt ragg han har fått med sig hem ;)


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa en bok som jag lånade av Emelie idag.
Sophie Kensella- Mina hemligheter!
Ska tydligen vara jättebra!
Älskar att börja på en ny bra bok!

Natti natti!
(ångest över att sova, som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback