Nu funkar det!

Nu funkar mitt internet och hemtelefonen igen! Äntligen! Blir ju helt förlamad utan internet...
Har haft en helmysig dag idag och tagit massor av sjuka kort. Men tyvärr så glömde jag USB sladden hos Erica så jag kan inte lägga över bilderna. Gör det imorgon istället!

Imorgon vid denna tiden är jag med min älskling! Han är på väg hem nu, de bilar...
Längtar så otroligt mycket! Har längtat efter morgondagen i en månad nu! :) Denna månaden har känts som ett år... jag lovar. Fabio sa att det skulle gå snabbt och jag trodde väl också att det skulle gå ganska snabbt, men det har det fan inte. Har aldrig varit med om en sån långsam månad. Tur att det är sommar och inte vinter. Då hade jag nog inte överlevt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback