löpband!

Idag när jag pratade med Alexander på telefon sa han att han ville köpa ett löpband! Då kollade jag upp det och hittade ett som verkade bra. Alex verkade också gilla det, så jag åkte och köpte det åt honom! Det var en jääävla massa problem med att få in den i bilen bara... halva utanför... och jag fick dra fram sätet så långt att jag satt som en kärring bakom ratten, 2cm ifrån..max!
Men det gick bra iallafall!
Kunde ju inte lämna den i bilen eftersom det inte gick att stänga bagaget. Så nu har jag den i min lilla lägenhet tills vi tar med den hem på fredag.
Perfekt, nu slipper jag gå till gymmet imorgon och på fredag, då kan jag träna här hemma framför tvn ;)


Trångt, men det går :)


Perfekt framför tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback