ett riktigt fynd

Idag när jag vaknade stack jag in till stan och träffade Emelie! Shoppade...
Är sååå glad över mina köp! Speciellt min jeansjacka från TopShop som jag bara älskar!
Har letat efter exakt en sån hela sommaren... nu när sommaren är över så hittar jag den! Men den passar utmärkt i höst tillsammans med en go halsduk ;) + att jag kommer använda den hela nästa vår och sommar.. om jag inte går upp 1kg dvs... för den sitter faaan tight alltså! Men en storlek större blev för pluffsig. Inte snyggt!

Sen köpte jag en rosa söt kofta på H&M. Den kostade 198:-... men på prislappen stod det 19Euro... Så det blev något fel och jag fick den för 19kr.. haha.. jag blev så nervös att hon i kassan inte skulle se det så jag glömde trycka in min kod m.m... haha. Men hon märkte inget. Ett riktigt fynd! :)
Köpte lite mer... men det säger jag inget om! Då dödar mamma mig.
Jag är arbetslös!

Sen tog vi en kaffe på Frank's!



Ikväll åkte jag och Fabio också in till stan och tog en fika (obs. bara kaffe, ingen godsak ;).. denna gången på Evas Paley!
Mysigt.
En riktigt fin dag har det varit, solen har skinit större delen av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback