En lista om min kärlek

Tänkte testa att göra denna och se hur mkt jag verkligen kan om min Baby efter ett halvår tillsammans :)

Vad heter han: Fabio
Vad har han för favoritfärg?: gult?
Vad har han för ögonfärg?: Bruna!
Klädstil: Jeans och en piké eller tshirt
Har han färgat håret nån gång: Nej, det tror jag faktiskt inte 
Längd: oj, 189 tror jag?
Har han klippt sig någon gång: Alldeles för ofta :)
Har han piercat sig: Båda öronen
Har han några tatueringar: Inte än, men det kommer nog snart
Dricker han: Ja, dock väldigt måttligt
Röker han: ja
Vad har han för mobil: En SonyEricsson
Vad vill han bli när han blir stor: Kaklare eller volvoarbetare :) 
Har han någon/några systrar: Ja, en. världens sötaste
Har han någon/några bröder: nej
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: Frölundamålet på Mc Donalds :)
Vilken mat hatar han?: Sushi
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: köpa en lägenhet
Vad brukar han göra efter jobbet: Sova. Han jobbar natt...
Har han bråkat med nån någon gång: hehe ja så klart...
Vad brukar han göra på helgerna: Va med mig ;)
Vad har han för musiksmak: Hiphop och rnb
Brukar han svära mycket?: Inte överdrivet mycket
Vad för bil kör han?: Volvo
Hur/var träffades ni första gången?: På jobbet i höstas
Vad är han rädd för?: Höjder
Vad påminner dig om honom: Typ allt...
Vad var det första han sa till dig: Hej kan ja tänka mig?
Vad var det första du sa till han: Hej?
Vad brukar ni oftast skicka sms om: hur mkt vi tycker om varandra
Är han beroende av något?: Att träna
Vad kallar du han: Baby, älskling
Vad kallar han dig: Älskling, baby
Tränar han:  Varje dag
Hur länge har ni vart tillsammans: Drygt 6 månader.
Hårfärg:  mörkbrunt/svart
När fyller han år: 18e januari.
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En ros förmodligen
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snygg, sexig, upptagen ;)
Gillar du han?: Älskar honom mer än något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback