blaha!

Det var gött som fan att synda lite... men min mage blev inte lika glad!...
From nu är det skärpning som gäller igen :)

Nu har baby precis åkt hem. Måste ju åka till jobbet.... han har sovit en stund... det gjorde vi alltid innan när vi båda jobbade natt. Då låg vi och sov en timma innan jobbet och det var alltid lika skönt. Så pga att jag vet hur skönt det är så låter jag mer än gärna honom sova en stund på kvällen!
Men han var rolig idag när han vaknade, hahha...
Han satte sig upp och började prata med mig.. det lät ungefär såhär "blahablaha"... jag fattade ingenting och han sa det om och om igen och till slut blev han irriterad och pekade på min klocka. Haha... han hade fortfarande inte vaknat riktigt trots att han satt sig upp och öppnat ögonen. Han pratade portugisiska med mig och frågade vad klockan var. Haha... han är rolig han! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback