avsked!

♥ ♥ ♥

Nu har jag varit och sagt hejdå till Erica! ♥ Det var riktigt jobbigt...
Gav henne en kram och sen kom tårarna, så jag gick direkt. Annars hade det blivit alldeles för jobbigt.
Jag hatar avsked... nu känns det verkligen som ett riktigt avsked också! Det är ett helt fucking år hon ska vara borta! Förstår inte riktigt hur det kommer bli!.. vem ska jag nu bjuda på latte? fika med på Waynes? eller ringa när jag har problem? ...
Jag kommer snacka med henne massor det vet jag, men det är ändå inte samma sak. Tidsskillnaden gör att man ändå inte kan ringa när som helst... och framför allt inte ses när som helst...
Det kommer bli bra ändå, det vet jag. Och jag ska göra allt jag kan för att åka till Los Angeles och hälsa på henne!
Men fan vad jag kommer sakna henne! :(

♥  ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Gumman!!! Jag kommer alltid finnas här för dej när du än behöver mej, du kan ringa mej dag som natt! Det är som du säger, inte så lätt att ses varje dag som vi brukar men det är egentligen enda skillnaden. Bara jag kommit tillrätta och kommit in i vardagen i LA så kan vi prata lika nästan lika mkt som vanligt!

Som sagt, finns ALLTID när du behöver mej.



Nu ska jag sova, upp tidigt imorn.

Massa kramar

2008-08-17 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback